En vardaglig sjukblogg

Min sjukvecka i siffror:

Antal sjukdagar: 4
Hittills missade lektioner: 1
Hittills missade obligatoriska studiebesök: 1
Hittills missade arbetsdagar: 2
Antal koppar te: minst 30
Antal uppsnutna pappersrullar: 2½ (dock ej endast min egen befrift)
Antal sedda Blackadder avsnitt: 3 (nu är hela boxen färdigsedd)
Antal ätna semlor: 0
Antal sidor kurslitteratur lästa: 40-50
Antal som jag smittat: 1 person
Antal gånger jag varit utanför dörren: 0
Antal pussel lagda: 1 (208 bitar med Findus på)
Timmar vid datorn: *censur*
Antal pengar spenderade på bokning av reaböcker: 194 (varav Tjuvlyssnat-boken inte var på rea)
Antal Anders och Måns-avsnitt sedda: 0 (har alla på VHS =( )
Antal Heath Ledger-filmer: 1 (Ned Kelly)
Centimeter snö på balkongen: 10-15
Antal blogg-inlägg: 2 (inräknat detta)
Antal unika blogg-besökare: 64 (källa Bloggtoppen)

Kommentarer

Antal sidor kurslitteratur lästa under sjukdom var inte illa!

Å vad gäller pussel så har jag faktiskt varit på jakt efter ett riktigt klurigt sådant, med nått schysst motiv och typ 1000 bitar. Men hittar inget!! Var katten köper man ett hederligt gammalt pussel nu för tiden? *lol*

Jag hoppas att du mår bättre, så att du iaf får njuta av en skön helg.
Anonym sa…
Jag är imponerad, men icke förvånad, över antalet unika besökare på den här bloggen. Den är underhållande som tusan. Hoppas du piggar på dig snart, och får tag på en semla snart. Kram!