Det är synd om mig. Eller?

Varför tycker man så synd om sig själv när man är sjuk?

Kommentarer

Anonym sa…
Det ingår! Särskilt om man har feber brukar man gråta och tycka synd om sig själv lite extramycket... :/ Krya pårej iaf!
Anonym sa…
Det är synd om alla som är sjuka. Juh! :-)
Anonym sa…
För att det är synd om en då!
Matilda sa…
katja >> tack :)

annika >> ja, det är det nog. men det finns ju olika grader av "tycka synd"-het. Förkyldning hamnar nog längst ner och cancer högst upp

Linn >> ja, och det är synd om dig med!! :)
Cax sa…
Awwww stackarn... :D

Men krya på dig!
Bra att du inte är för sjuk för att blogga.

Ehh...nej nej. Jag försökte inte säga att det INTE är synd om dig.
Åh shite...nu trasslade jag in mig.
Det jag försökte säga var: Ehh...nu tappade jag tråden helt.
Men...typ krya på dig! :)
Anonym sa…
om man inte får tycka synd om sig själv när man är sjuk när ska man då göra det? jag skickar en virtuell blombukett att pigga upp dig med! det är praktiskt för den behöver inte vatten, vissnar aldrig och är inte allergiframkallande.
Anonym sa…
Det bara ÄR så - man har rätt att tycka synd om sig själv när man är sjuk!

ÄNTLIGEN ett mysterium jag kunde ge svar på! ;)

Krya på dig!
Matilda sa…
Cax, Fredrik och Nette >> Tack!

Och härmed slår jag fast att man har rätt till att tycka synd om sig själv när man känner sig sjuk. Ska ringa FN nu och få det inskrivet i de mänskliga rättigheterna ;)
rigg sa…
Oj, hoppas att du har hunnit krya på dig (och visst har man rätt att tycka synd om sig själv)
Anonym sa…
För att man har rätt till att tycka synd om sig själv då.
Matilda sa…
rigg >> jo tack, det är bättre. bara en tradig förkylning. men jag har lite nackspärr nu. haha, jag är nog lite otursförföljd

cat >> håller absolut med, ibland får man lov att tycka synd om sig själv även om ingen annan gör det :)