Svårt att hålla sig

Det har bara gått två dagar sedan jag skrev förra inlägget, ändå känner jag att jag inte kan vänta två dagar till att uppdatera. Imorgon kommer jag inte ha tid, just nu borde jag ägna mig åt annat. Men väntar jag till på lördag så får jag nästan abstinens. Det är lite som att lämna sina vänner i sticket om man inte uppdaterar, skriver ett blogg-inlägg och meddelar att man lever. Jag har en del mysterium på lager som jag snart, snart kommer presentera för er. Men just nu, jag hinner inte, eller jo, men jag borde inte... Ju mer jag skriver här, desto svårare blir det att lämna er. Och ju mer jag tänker, desto mer utformas detta i mitt huvud till ett mysterium om varför det är så. Så det är bäst jag tar hastigt förväl här.

Ni får ha en trevlig kväll och fredag. Så syns vi igen till helgen!

Jag saknar er, men jag lovar, på lördag lusläser jag era bloggar! Jag lovar!

Kommentarer

Anonym sa…
Jag vet EXAKT vad du menar - det är inte riktigt klokt egentligen! Jag får dåligt samvete om jag inte bloggar och ännu sämre mår jag när jag inte hinner läsa andra bloggar. Nu när jag stressar på med att hinna få allt gjort innan snön kommer så går jag och grämer mig över det här varje dag... :)

Önskar dig en riktigt trevlig fredag!
Anonym sa…
Det är lätt att bli bloggberoende. Ha en härlig helg.
Anonym sa…
ha det jättejättebra!
Cax sa…
Jag längtar redan efter morgondagen!
Hoppas att du har (eller haft) en bra fredagkväll.

Det skedde en liten olycka igår...jag hade tråkigt och hittade Google.

Förlåt! ;)
Cax sa…
Men du?
Hur blev det med: Lusläsa bloggar, Lördag, återkommer unt zuweiter?

Bara undrar! ;)
Just det, som cax sa! Hur blir det?
Ett nytt mysterium att grunna på?
;)
Matilda sa…
Nette >> Skönt att höra att det är fler som lider av det samma. Vi kanske borde bilda en klubb? ;) Men du, du snön är väl inte här på ett bra tag än? (förrutom för kiruna-borna då)

Cat >> Javisst är det lätt! :) Och farligt farligt!

Maria >> :)

Cax >> Det kanske är dags att du spärrar google-sidan snart ;) Får väl gå in och kolla vad du haft för dig nu...

Cax & Stellapolaris >> Oj oj oj... Sicken press jag fick på mig nu! Officiellt så är det lördag fortfarande! ;)