Hur gick det till?

Va, är det fredag? Vart tog den här veckan vägen!?

Kommentarer

e sa…
Det är nog klimatförändringarna... Trevlig helg!
Anonym sa…
den försvann i en malström av tråkigt jobb och sena kvällar, men nu är det filmfestival. yes! har du tittat på min nya webbplats? jag hoppas på att få till en kommentarfunktion snart.
Anonym sa…
Den sögs in i ett svart hål.
Fredag? Nej det är lördag...det är jag helt säker på!
Anonym sa…
Jag skulle nog säga WHATEVER! Nu är det helg ;)
Anonym sa…
Jag har gett upp. Veckorna försvinner och jag vet inte hur. Det är numera bara måndag och fredag, känns det som. Ja, och just nu har jag faktiskt en lördag kväll som jag är medveten om att den existerar... :-)

PS - inte hunnit blogga eller läsa bloggar på länge. Mycket på jobbet, vansinnigt trött (det är väl vintermörkret) och fullt upp med att renovera lägenhet inför flytten på torsdag. Hoppas på mer tid i december, men ska man vara realistisk är det väl snarare januari som borde vara målet (lär ta tid att få ordning hemma, och så är det ju allt julstök...) Men jag återkommer när jag har tid... :-)
Matilda sa…
E >> Ja, mycket annat beror på klimatförändringarna så varför skulle inte växthuseffekten få jorden att snurra lite snabbare och få dagarna att gå fortare?

Fredrik >> Japp, nu har jag hittat den! :D Ser mycket lovande ut!!

Cat >> Så läskigt!!

Stellapolaris >> Nehe du, det är söndag! ;)

Linn >> Nja, det är inte whatever, inte när man inte har helg... (jobbehelg denna helgen)

Annika >> Välkommen tillbaka! :) Du är inte ensam, känner på mig att jag kommer att få allt svårare att hinna blogga framöver, tills uppsatsen är ventilerad. Lycka till med flytt och allt!