I made it!

I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey, I made it
I'm the world's greatest
And I'm that little bit of hope
When my back's against the ropes
I can feel it
I'm the world's greatest

R. Kelly - The World's Greatest

Känslan att ha klarat av något som för ett halvår sedan kändes som omöjligt och osannolikt är obeskrivbar. Det finns nog inga adjektiv som kan uttrycka lättnaden över att ha klarat ett stort delmål. Klarade jag det här, klarar jag allt!

För er som inte är så hemma i mitt kodspråk: skrivaren går varm här hemma, den trycker ut flera exemplar av en godkänd kandidatuppsats!

Kommentarer

Anonym sa…
GRATULERAR! Vilket arbete, du är fantastisk helt enkelt! *kramis*
Matilda sa…
Nfavm >> Tack för de uppmuntrande orden! :D Det känns så skönt nu! Nu har man tagit sig över en tröskel åtminstone! :D
Anonym sa…
Grattis!!! Och visst klarar du allt!! Bara du vågar!!
Kramar från din gamla mor
AnnCharlott sa…
Jättegrattis. Kandidatuppsats, det tycker jag är imponerande (som inte fick ur mig min c-uppsats)
rigg sa…
Ett Jättegrattis (från en som hoppade av en c-poängare!)
Matilda sa…
Gamla mor >> jaja, sluta tjata ;)

Anncarlott >> Tack :D Men du, det är aldrig för sent att skriva den!

Rigg >> Tackar! Samma för dig: det är aldrig för sent att komplettera :)
Anonym sa…
härligt! grattis! jag hoppas jag får ett exemplar.
Anonym sa…
Gratulerar! Nu står förhoppningsvis alla dörrar öppna:)
Anonym sa…
Världens största applåder till dig min vän! Du är bäst!
Åh, jättestort grattis! Jag vet själv hur lättad man blir bara av att bli klar med en hemtenta, men det här måste ju kännas så otroligt mycket mer :D
Matilda sa…
Ni alla är alldeles för gulliga! Blir rörd av att läsa era fina och peppande svar! TACK!

Fredrik >> Givetvis, om du vill! Maila din mail-adress (är osäker om jag har den).

Cat >> Nja, nästan i alla fall. Några poäng som ska fixas innan jag får en kandidatexamen på papper. Men det är ett stort steg framåt i alla fall! :D

Linn >> Hihi, men du är minst lika bra!

Sofi >> Det är hemtenta gånger tio nästan! I alla fall med tanke på att man måste genomlida en RIKTIG opponering också!
Anonym sa…
du är duktig! Se du kan om du vill, så byt ut den negativa inställningen som du lagt dig till med!

Jag tror på dig / din syster
Anonym sa…
Gratulerar! Njut inte minst av den befriande känslan som kommer snart efter en stor inlämning! Bra jobbat!
Matilda sa…
Syster >> Jag är inte negativ, jag är mer en pessimistisk realist... ;)

Tomas >> Tackar, jodå jag njuter på och försöker förtränga att det kommer en vårtermin efter helgen...
Anonym sa…
GRATTIS och stort hurra. Känslan är fantastsik. Jippie!
Matilda sa…
Maria >> Tack :D
karro sa…
GRATTIS!! Stora kramar Karro
Matilda sa…
Karro >> Tack tack tack, ni är för vänliga!