Ett litet livstecken

Tjohoo... Efter lite tekniska strul (att flytta bredband är inte så lätt som fastighetsbolaget hävdar) är vi äntligen online igen. Ett av flera glädjande besked idag. Utöver detta så slipper vi dubbel hyra för maj, och jag har avslöjat mitt bredbandsbolag som i två år "blåst" mig på 30 kronor i månaden. Flytten gick smidigare än planerat, mycket skönt!

Ni kanske vill ha ett mysterium att grubbla på så här på veckans morgonkvist? Tja, vad kan jag komma på till er? Utanför mitt fönster ser jag en man som givit sig ut i träningsbyxor och linne, brrr... Igår såg jag någon med shorts. Visst är det strålande vårsolsväder, men är det inte liiite kallt ännu? Eller har dessa personer en kroppstemperatur som är anpassbar efter vädret?

Det var länge sedan det plingade in önskemysterier i mailboxen. Kanske vi kan hjälpas åt att få bloggen på fötter igen?

Och var har Cax/C. Van Tijaax tagit vägen?

Kommentarer

Hilda sa…
Att någon kan vara ute och springa överhuvudtaget är ju på det hela taget det ett mysterium i sig ;)
Anonym sa…
Tror att vissa här i den kalla nord överdriver det hela när solen väl visar sig.
Du vet väl att de där som tar av sig för mycket kläder för tidigt på våren blir sjuka. Det sa alltid mamma, så det är nog sant.
Tänk vad de stackarna ligger och är förkylda just nu, bara för att de ville stajla lite och visa upp sina muskler
:)
Anonym sa…
flytt av bredband är ett av vardagens mysterium och går aldrig smärtfritt.

och härligt var det att höra att flytten gått smärtfritt :)

själv har jag inte sett lättklätt folk ännu, men hört många som sett dem. för mig låter det smått vansinnigt att ge sig ut i detta sköna ändock kalla väder i shorts.

riktiga vikingar de dära folket, men själv behåller jag alla kläderna på och väntar tills vi passerat 15+ grader-strecket. närmare 20 helst hahaa
Ja vart Cax tagit vägen undrar jag med...hans blogg är ju borta...trist...hoppas det inte hänt något allvarligt!
Halloj, jag har en fråga hos mig i dag som du gärna får svara på!!!
Anonym sa…
Ja, jösses. Det där förstår jag mig inte på. Galet!
Matilda sa…
Hilda >> Instämmer helt med dig! hur orkar man!?

Cat >> Haha, du är så klok! :D

Den tatuerade mamman >> Det sa min mamma med, men alla läkare säger att man blir förkyld av baciller och inte av att ha för lite på sig!

Nfavm >> 22 plusgrader är lagom att gå i t-shirt och shorts. 27 plusgrader är lagom för att hålla sig inomhus resten av sommaren...

Stella >> Han gör så ibland. Försvinner och sedan dyker upp som en citron eller en adlig Tijaax eller som sig själv... :)

Den tatuerade mamman >> Done! :D

Maria >> Absolut helgalet!