Fortsatt nedräkning

Nu har jag suttit i över tio minuter och försökt att skriva ett inlägg? Ska det verkligen vara så svårt att blogga ibland?



***

Dagens julkalenderuppladdning består av två härliga julklipp! Dessvärre är jag inte teknisk nog att kunna lägga upp klippen direkt på bloggen, så ni får klicka er vidare...

Klipp 1: Banansången - Är bananen en frukt, ett bär eller en ört? Från Så funkar det.

Klipp 2: Sagan om Knalle och Knalles mamma - håll i era skrattmuskler! Från Walraff.

***

Och så skulle jag vilja slå ett slag för undersökningen jag genomför till höger på denna blogg. Det är snart dags för årets jultävling (i samarbete med Flitigt och Finurligt) och jag garanterar en annorlunda och spännande tävling och givetvis ska priset vara lika spännande!

Kommentarer

karro sa…
ibland så vill orden bara inte komma. spännande med tävling!
Anonym sa…
Vissa dagar är bloggen ett gissel... Ibland funderar jag på om man kan återanvända gamla inlägg - hur många är det egentligen som kommer ihåg vad jag bloggade om vid den här tiden förra året?
Matilda sa…
Karro >> De bara fastnar, helt märkligt!
Japp, här ska det snart tävlas!

Karin >> Rent tekniskt så skulle det kunna gå att återanvända och uppdatera gamla inlägg. De flesta som läser min blogg nu har inte varit med sedan "början".