Uppåt väggarna

Hur hänger man upp spjutspetsar på väggen så att det blir snyggt?

Kommentarer

Fru Tattoo sa…
Jag skulle tro att kastriktningen är rätt logiskt och snyggt. Se tll så att de inte ser ut att fara rakt mot något foto. Det kanske uppfattas som lite underligt av mormor eller nån om det ser ut som nån kastar pil mot kortet på henne. :)
Eller så kan du ge signaler i smyg, typ nu är jag arg på att du aldrig diskar så nu åker pilarna mot ditt foto :)
Anonym sa…
Det är väl bara att kasta och se vart de fastnar?
mossfolk sa…
Något svar har jag inte, men det lät spännande så jag hoppas på ett foto här när du har fått det som du vill :)
Hilda sa…
Intressant, jag har dock ingen erfarenhet av problemet. :)

Men jag håller med om att kastriktning men kanske inte mot nåt foto. Beror på vilket foto bilden föreställer förstås.;)
Hilda sa…
Intressant, jag har dock ingen erfarenhet av problemet. :)

Men jag håller med om att kastriktning men kanske inte mot nåt foto. Beror på vilket foto bilden föreställer förstås.;)
Anonym sa…
Lät lite krigiskt det där;)
Anonym sa…
Oj, vilken fråga.... ingen aning ;-)
Mannen hade en meter lååånga pilar o de satte vi i kors på en ensam liten vägg så att de inte pekade på någon mer än vår herre...uppåt alltså!
Matilda sa…
Allihopa >> Tack för era funderingar! Kastriktningen låter onekligen logiskt. Dessvärre är de inte så långa att de kan sättas i kors :( Den längsta är drygt en halv meter. Problemet ligger lite i att jag inte vill sätta upp en massa spik på väggarna utan vill kunna kanske sätta dem på någon list eller ja, vad som. Jag får fundera vidare :)
Anonym sa…
Genomskinlig fiskelina fäst på list uppe i takhöjd kanske???
Matilda sa…
Cat >> Ah... Där sa du något! Dock är jag lite orolig över säkerthetsaspekten, men man slipper ju spiken!