För gammal för sommarlov?

Med sommarlov trodde jag det menades sju dagar i veckan med ledig tid för läsande i solskenet på gräsmattan. På något märkligt sätt tycks kalendern vara fullbokad. Fast det har blivit en hel del pyssel som snart kommer upp på Flitigt och finurligt. Annars känns det som att det är för fint väder för att blogga.

Vad jag tror jag ville ha sagt: jag har nog blivit för gammal för att ha sommarlov. Jag minns inte hur man gör på ett lov! Antingen det, eller så måste jag lära mig stryka sträck över dagar i kalendern och lära mig ta dagen som den kommer.

Njut av solskenet!

Kommentarer

Olle sa…
Jag tror nästan att det är omöjligt att bli för stor för sommarlov! Det kanske bara tar lite tid för dig att kunna vänja sig:=) Aja, nu ska jag kila..Btw, ta en titt på filmen från min skola. Sjukt är det!
http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA
Hare fint
Anonym sa…
Hehe. Det går att plugga även på sommaren. Lovar ;-)

Ha det bäst!
..släng almanackan!

:)
Matilda sa…
Olle >> Förhoppningsvis går det bättre att "sommarlova sig" om någon vecka eller så :)

Maria >> Jo, jag vet, men jag vill faktiskt inte! :)

Stella >> Mm... borde nog göra det