Med verkligheten runt hörnet

Jag refererar artiklar om dörrar, om fönster och om garderober Jag citerar böcker om städning, japanska hus och strömavbrott. Och någonstans där mitt emellan dyker shoppinglistor och mikrovågsugnar upp. Och därtill Jean-Pierre Warnier's antropologiska analys om kungakroppar i Cameroon som containrar.

Emellanåt känns det inte så självklart vad det är för ämne jag skriver om.

Cirka två veckor kvar nu... Verkligheten börjar göra sig påmind. Putsar lite på CV:t och funderar vad jag ska bli när jag blir stor. Snart är det adjöss med studentrabatter och "stadig" inkomst i form av lån.

Kommentarer

AnnCharlott sa…
Oj, men eh, vad är det du ska skriva om egentligen :-) ?
Karin sa…
Spännande! Jag fick just en rak höger av verkligheten när det var dags att börja betala tillbaka de där lånen... Inte helt roligt att bli stor.
Matilda sa…
AnnCharlott >> Det kommer att avslöjas inom sin tid... ;)

Karin >> Usch nej, ser inte fram emot det alls!