Nya äventyr

Jag skämtade en gång om att när jag sett Last Night of the Proms i Royal Albert Hall och sett Paul McCartney live i England så var det dags att lämna London eftersom jag då gjort allt på min to-do-lista. Båda sakerna är avklarade. Jag har fått min master, träffat fantastiska människor, jobbat på drömarbetsplatser och rest runt i landet. Men London är dyrt och jag kommer aldrig uppnå mina mål om jag stannar ett längre tag.

Nu har andra tagit några svåra beslut åt mig och det är dags för nya äventyr inom kort. Stay tuned...

Kommentarer

Den stolta mamman! sa…
Nja, det är ju faktiskt så att du ansvarar för dina beslut själv... och kan inte skylla dem på andra. Sedan att andra gjorde ett (alldeles utmärkt) val som tvingar (?) dig att säga ja eller nej, är ju något helt annat. DET svåra (?) valet måste du göra alldeles själv.

Och vilket svar du än bestämmer dig för, är det rätta för DIG.
Och oavsett vilket svar det blir (även om jag tror mig förstå att du redan valt) så önskar jag dig all lycka i världen!
karro sa…
Det låter spännande!
AnnCharlott sa…
Nu blir jag nyfiken. Var bär det av härnäst?
Matilda sa…
Ni får se efter sommaren :)