Your wish is my command - or not...

Jag har gjort en så kallad omvärldsbevakning med tillhörande trendanalys. Min slutsats är att det anses vara värdefullt att ge bloggläsarna makten att påverka innehållet i de uppdateringar skribenten gör. Jag vill givetvis inte vara sämre. Den uppmärksamme kan därför till vänster hitta en sådan undersökning. Tro nu inte att jag kommer att göra en total make-over och börja blogga om dagens outfit och göra utvärderingar av fotbollsmatcher i allsvenskan bara för att ni skulle vilja läsa det. Sorry. Däremot går det fortfarande bra att skicka in önskemysterier (se fliken Tipstelefon). Det går också bra att lämna en kommentarer i detta inlägg på vad ni tycker bloggen saknar, vilka ämnen ni vill jag fördjupar mig i, vilka tramsigheter jag borde sluta med eller bara säga hej.

Nästa vecka utlovar jag djärva förslag om landskap och diskussion om tidningars gullegrisar. Kanske blir det även en ny sångtextanalys. Häng med! Eller gör något annat som du tycker är roligare. So long...

PS. Texten kan vara lite svår att se, så man kan behöva skrolla ner så att texten hamnar på äpplet, alternativt markerar den:
Den oläsliga texten något mer läsbar.

Kommentarer

Ewa sa…
Jag vill rösta på två alternativ (jag hoppas att det här valet inte är som riksdagsvalet) och det gick bara att rösta på ett (tror jag?) så jag röstar här istället: "bloggar från kylskåpet" och "kommenterar veckans nyheter".
Matilda sa…
Ewa >> Tackar för dina röster :)