Sällskap på Sällskapsresan?

I höstas bloggade jag om att Anders "Ankan" Johansson spelar huvudrollen i musikaluppsättningen Sällskapsresan. Biljetterna släpptes för ett tag sedan och premiären verkar vara slutsåld. Föreställningen visas i Malmö 23 oktober till 20 december i år. Jag är själv peppad på att åka dit men har inget teatersällskap. Eftersom jag vet att det finns en del av er trogna läsare som är bosatta i de södra delarna av landet funderade jag ifall det är någon av er som har lust att sammanstråla i Skåne och gå tillsammans? Som en liten "bloggträff". Skulle vi tycka att vi är tråkiga eller konstiga så är det ju bara att rikta ansiktet framåt scenen och springa där ifrån när ridån gått ner. ;-)

Föreställningstider och biljettpriser går att hitta här. Spontant skulle jag föreslå runt månadsskiftet oktober-november eller möjligen någon av de sista december-föreställningarna. Den som är intresserad kan skicka ett mail (se under Tipstelefon) så kan vi se om det blir möjligt att sammanstråla.

Kommentarer