Workshop i Skottland

Jag nämnde ju i förbifarten att jag var i Skottland förra veckan. För ovanlighetens skulle kommer jag inte att mata er med bilder från denna resa i flera veckor framåt. Dels för att det var jobb som var i fokus och dels för att jag bloggat om platserna tidigare. Jag var på en intressant och givande workshop även om jag inte kände att jag var lika insatt i ämnet eller metoderna som behandlades. En bild tog jag, och ni kanske kan gissa var jag var?
"Where Kate met Wills for coffee"

Ja, det var i St Andrews, golfens hemstad och numera även känd för att det brittiska prinsparet William och Kate träffades här under sina universitetsstudier. Bilden togs inte av rojalistiska anledningar utan mer som en fundering om hur företag försöker marknadsföra sig.

För er som vill se fler bilder från St Andrews och Dundee som jag stannade en natt i (och som nog är en av de tristaste städerna i Storbritannien jag besökt) kan kika här. Gjorde också kortare stopp i Edinburgh för andra gången i år, och den staden har jag bloggat om här, här, här och här.

Kommentarer

cat sa…
Kul att du hade en givande workshop. Har ju haft förmånen att se dina fina Skottlandbilder förut.
Såg du inte mitt avslöjande om att det var någon form av tillplattat bär eller frukt :-)
bella sa…
skottland är fullt av vackra saker, hus och natur och allt annat möjligt. jag får ju väldig längtan att åka dit igen, men när ska en hinna med?
och jag säger som så, att som liten företagare ska man använda dom möjligheter man har för att göra sig synbar. så helt ok att det står "where kate met will…".
Matilda sa…
Cat >> Jag hade helt missat och hade nog aldrig kunnat gissa att det var frukt/bär :)

Bella >> Ja när ska man hinna med alla drömresor? Antingen är det tid, pengar eller ork som tryter (eller alla tre).