Annorlunda lekplatsdjur del XXX

Oj oj oj! Trettio inlägg med bara massa lekplatsdjur. Har ni tröttnat än? Hoppas inte det för idag bjuder jag på några som jag tycker är lite extra fina!

I Kongens Have i centrala Köpenhamn hittade vi den här fina skapelsen.

Den hade dessutom en kompis.

I Oslo utanför det nya konserthuset fanns en fin säl och en delfin.

Deras kompisar var lite fler havsdjur: sjöhäst, fisk och delfin.

Slutligen ytterligare en från Köpenhamn - en ekorre och en kanin som tycks kämpa om en kotte.
Här kan du ladda ner din egen bingobricka och bege dig ut på upptäcktsfärd.   

Kommentarer

Susan sa…
Superfina allihop!
Tony sa…
Det är lätt att nörda in på vissa motiv. Jag hade/har väl använda lite risiga anslagstavlor som jag gärna fotodokumenterar.
Matilda sa…
Susan >> Ja visst är de! :D

Tony >> Jag är också fascinerad av anslagstavlor! Gärna i mindre orter där man får insyn i vad som sker på orten.