Den sista lilla pusselbiten

I någon vecka nu har jag gått och hakat upp mig över en liten och obetydlig struntsak. Jag vet att det här är något löjligt men jag behöver få det ur mitt system. Så snälla, himla inte för mycket med ögonen.

De senaste veckorna har man kunnat höra låten Grace Kelly på radion med en kille som heter Mika. Det är en härligt svängig låt och jag diggar den enormt. Så en dag fick jag se en bild på honom. Av någon anledning så tyckte jag att det påminde mycket om den där killen i BWO. Lite look-alike-varning. Och nu i helgen läste jag av en slump att Mika är buddy med Alexander Bard i BWO. Är detta ett sammanträffande...?

Ok, nu har jag fått det ur mig. Jag ska sluta tjata om det, för jag har säkert fel och det är en världslig sak att hänga upp sig på, för att citera vår vän Karlsson på taket. I stället ska jag ägna mina tankar åt den söta och orädda ekorren som jag träffade på utanför min skola förra veckan och som igår låg ihjälkörd på parkeringen. Why!? Den gjorde väl ingen förnär?

Kommentarer