Tristhet

Det fanns planer på att gå på bio i helgen. Men utbudet verkar så magert och torftigt att det inte känns värt pengarna. Och den filmen som lät någerlunda intressant och som har premiär idag tycks inte ens visas i stan. Det börjar märkas hur biomonopolet drabbar landet.

Jaja, det får väl bli glass och solsken i stället.

Det tycks råda en utbredd maj-trötthet i blogg-landet. Det är alltså inte bara jag som inte orkar göra det jag borde göra. Semester - nu! (Å andra sidan är en veckas semester inte mycket att se fram emot...)

Kommentarer

*host*piratebay*host* ;)
Anonym sa…
Ha en härlig helg vad du än hittar på:)
Matilda sa…
Sunbreakthrough >> Jag tror du har fått pirater på hjärnan! ;)

Cat >> Hoppas du hade en fin helg :)
Hilda sa…
Ja jag har just konstaterat att det inte är direkt högsäsong o Blogglandet. Men ändå så saknar jag det. Men det är bara för mycket att ta tag i. Man kommer rusa in i semestern med andan i halsen...jösses. Men du Matilda. En veckas semester ??
Matilda sa…
Hilda >> Jepp, du läste rätt. EN vecka. Och då är den INTE betald... Så är det att vara på livstid fördömd student...