Tillfälligt avbrott

Kära läsare,

Bloggen kommer att "stängas" ett tag framåt. Förhoppningsvis kommer den att kunna öppna igen snart, men det finns inga garantier på ett exakt datum. Omständigheterna tvingar mig till detta. För er som känner mig mer personligt så kommer jag fortfarande att kunnas nås på mail och telefon. Bloggmailen kommer att finnas kvar, men svar på mail kan dröja.

Vi ses (förhoppningsvis) snart igen
/Matilda


Ps. Mysterietävlingen kommer att fortsätta, men sista tävlingsdatumet flyttas fram (kom ihåg att det är okej att skicka in flera bidrag!).

Kommentarer

karro sa…
nej! hoppas du återkommer snart igen!!! ha det så gott under tiden!
Hallå där och välkommen tillbaka sen efter bloggavbrottet, byter du sida kan du väl hälsa på hos mig så att jag får din nya adress är du snäll.
Det är okej att ta semester, det är sånt som händer. Jag hoppas att allt är bra med dig!
AnnCharlott sa…
Hoppas det tillfälliga avbrottet beror på semester eller något annat trevligt och att det inte blir alltför långt.
Anonym sa…
Instämmer i "all the above".
Anonym sa…
nej men vad nu!? du blir väl inte borta allt för länge? nätet blir tomt utan dig!
Anonym sa…
Ha det bra så länge så ses vi väl sedan hoppas jag :)
/Sarisen
Hilda sa…
Jag väntar gärna!! Sköt om dej!
Kram
Anonym sa…
hoppas du kommer tillbaka sedan. trevligt att läsa dina funderingar.
du har fått en plakett o sätta upp på väggen...bara så du veeet...