Ett litet hej...

Ville bara säga hej. Har saknat er. Har saknat bloggen samtidigt som det kändes skönt med en tillfällig separation.

Jag börjar lite så här sakta, smygöppnar bloggen igen lite försiktigt. Det är så lätt att få blogg-stress, den där "pressen" att läsa alla underbara människors bloggar och "tvånget" att skriva nya intelligenta och underfundiga inlägg. Efter den här lilla pausen har jag insett hur mycket tid som gått åt att sitta framför datorskärmen, tid som förvisso är underhållande men som utkonkurrerat andra intressen. Inte för att det varit ett beroende men ni är ju mina vänner, mina bloggvänner, och det är ju klart att jag vill hinna läsa era fina inlägg också. Men inte just nu, kanske inte idag. Men snart!

Och som aptitretare så färlänger jag mysterietävlingen till på söndag, den 31 augusti. Utmana mig till något riktigt kul så presenteras vinnaren/vinnarna på bloggens 2-årsdag. Har du redan skickat in ett förslag så skicka in ett till eller varför inte tre till

Jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer. Ni är allt för snälla!

Vi ses snart!
:)

Kommentarer

karro sa…
Hej! Jag har saknat dig oxå!
Anonym sa…
Fint att du e på banan igen :). Man behöver lite depåstopp ibland. Bättre att ta dem frivilligt än att bli tvingad av banan...
Sarisen som inte loggar in ;)
Hilda sa…
Välkommen tillbaka!!! Har saknat dej massor men jag förstår mycket väl hur du menar. Om man ska hålla sig ajour i bloggvärlden så krävs mycket tid. Och då får andra saker stå åt sidan. Bloggandet ska inte va nåt tvång utan något man gör när lusten faller på. Kram på dej !!
Hilda sa…
Hej Igen. Du är utmanad inne hos mig...
Anonym sa…
hallå, jag läser sällan bloggar, bara de jag har med på min netvibes-sida (din finns där samt ett par till) och förstår inte hur folk har tid att surfa runt hela tiden, eller för den delen läsa min. ta du den din du behöver, och när du än skriver och vad du än skriver så är alltid lika roligt, även om det bara blir en rad i halvåret!
Hej, härligt att se att du finns därute i internet rymden någonstans! men du, kom i håg att det är viktigast att du mår bra, ha inte för stor krav på dig själv.
...jo vi är såååå snälla!

Men det är ju helt rätt o ta en paus ibland, inte blir du bortglömd för det inte, eller att någon tar illa vid sig...
Matilda sa…
Karro >> Hej!

Sarisen >> jag är halvvägs på banan i alla fall :)

Hilda >> Precis, det ska vara något kul och lustfyllt!

Fredrik >> Aha, det är du som använder dig av Netvibes ;) Förhoppningsvis ska det bli lite mer än en rad i halvåret

Den tatuerade mamman >> Ja krav är jag duktig att ställa på mig själv i det vardagliga livet, i blogglivet får det vara krav-fritt! ;)

Stella >> Ja det är verkligen kul att läsa att man varit saknad, humöret blir på topp med bums!
Anonym sa…
Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig kompis!
Matilda sa…
Linn >> Saknat dig med! Du bor för långt bort!! ;)
Anonym sa…
under en längre tid har jag bara sporadiskt haft internettillgång. ibland har det varit irriterande, svårt att hinna med, men framförallt skönt. när man sedan har tillgång till det blir det man läser mer betydelsfullt och roligare, man hinner också samla på sig så mycket fler ord.