Jag vill stå på loppis!

Sedan jag för några veckor sedan bestämde mig för att det nog var dags att ställa sig på loppis har jag ständigt gått runt i lägenheten och hittat saker som vi inte längre behöver. Nu börjar jag bli så frustrerad över att jag hittat så mycket som nog kan generera en liten slant till en resa... Frågan är när "rätt" loppis dyker upp (är lite kräsen, vill helst stå vid ett riktigt bord och gärna inomhus). Jag hoppas det är snart för frågan är hur länge min rensarglädje håller i sig...

Kommentarer

Anonym sa…
Hoppas ett tillfälle dyker upp snart:)
Anonym sa…
Å, nu blev jag inspirerad. Jag slänger alltid mina saker eller lämnar in på Myrorna då jag bara vill bli av med pryttlarna snabbt, men det är ju mycket smartare att sälja dem. Skärholmenshar ju stängt men jag lovar att hålla ögonen öppna!
Anonym sa…
varför inte lägga ut det på blocket
Matilda sa…
Cat >> Hoppas hoppas! :)

Maria >> Vad kul att du blev inspirerad! Dock är det ett stycke väg att ta sig till Stockholm, men om stockholmarna betlar mer för loppis så att det täcker bensinpengarna så kan det ju vara intressant! :D

Anonym >> Det är för mycket småsaker, att det inte kommer vara lönt. Tyvärr. Sen är det ju en viss charm med att stå på loppis också.