2011



Vy från Temple Station över fyrverkerierna. Dessvärre tycks alltid kvaliten bli så mycket sämre vid överförningen till Blogger. Tittar ni riktigt noga kan ni se hur fyrverkeripjäser skjuts direkt från London Eye (det stora pariserhjulet).

För att summera 2010:

Januari-maj - Inställd resa, ensamhet, begravning, dödsbo, sorg, frustration, ilska, förvirring.

Maj - Lägenhetsköp och intagningsbevis. Nystart och förhoppningar.

Juni-augusti - Arbetslöshet, inredning, sneda tapeter och solstekning på balkongen.

September - Halvtidsarbete, val, flytt utomlands, nystart igen, nya vänner.

Oktober-december - Socialt umgänge, upptäcktsresor, frustration över obegripliga föreläsningar, mulled wine och mince pies, en teddybjörn och en massa snö.

Kommentarer

karro sa…
Skönt att 2010 slutade så bra, trots en jobbig start. Önskar dig ett fint 2011
cat sa…
Ja tänk så mycket som kan hända på ett år.
Hoppas att 2011 bara bringar bra saker.
Anja sa…
Det kan verkligen hända mycket på ett år! Det roliga är (för min del i alla fall) att jag alltid får en mindre chock när jag ser det på papper om man säger så. Jag tänker inte riktigt på det så men så fort man börjar skriva ner det så inser man hur långt året har varit. Fruktansvärt mycket hinner hända!
Matilda sa…
tack det samma!!

Anja >> När jag skriver ner det så hamnar det i nytt perspektiv. Året blir liksom kortare, saker som kändes stora var inte så stora/jobba/hemsak... och jag inser hur många erfarenheter rikare :)