IN/UT oktober

+ 1 hänglås
+ 2 förvaringsburkar
+ 1 mössa
+ 2 böcker
+ 1 par leggings med flisfoder
+ 1 par strumpbyxor
+ 1 par överdragsbyxor

- 1st underkläder (sönder, sopor)

Summa: +8
Vintern slog visst till lite snabbare än planerat så det var bara att bege sig ut och införskaffa rustning mot snö och kyla. Till vintern har jag tänkt att köpa mina första par skidor och pjäxor, jag tror det kan vara en bra investering. Jag kunde inte hitta mitt gamla hänglås (är säker på att jag packade upp det ur Enlandspackningen) och behövde ett till gymmet. Förvisso kom det tre nycklar med, men att räkna in dem är ju nästan som räkna in skosnören på ett par kängor. Rensningen har inte gått så bra, men till mitt försvar så hyr jag i andra hand och har bara det nödvändigaste med mig. Målet är dock att till jul systematiskt gå igenom mina ägodelar så att jag kan förbereda en eventuell flytt.

Dagens goda nyhet är att Anders och Måns ska bege sig ut på en liten turné nästa år med showen Primater med topplån.

Kommentarer