Förhoppningar inför 2019

Gott nytt 2019! Alltså, 2019? Det var ju nyss 2009 för att inte tala om 1999. Vad kommer detta år att bjuda på mån tro?
Bild från Canva.
Med säkerhet vet jag att det blir året med omlokalisering och nya jobbutmaningar. Året jag får äntligen får sätta igång med det nya projektet. Det lär bli ett år med mycket tågresande. Kanske till och med året jag testar på orientering. Till skillnad från 2018 ska det inte bli ett år med kvällsarbete och för många sidoprojekt. Det år gärna vara en tid med mycket lugn och avkoppling. Kanske blir det året för en mountainbike och året när jag äntligen kommer iväg till platser som Vadstena, Gränna och Visingsö. Kanske blir det även dags att boka den försenade disputationsresan till södra halvklotet.

Jag ser fram emot nya äventyr och positiva upplevelser. Vad ser du fram emot med 2019?

Kommentarer