IN/UT v. 7

+ 3 böcker (secondhand)
+ 1 "gympapåse" (gåva från volontärjobbet)

- 2 par jeans (1 välgörenhet, 1 sopor)
- 1 resekortshållare (sopor)
- 1 märklig pappersmapp/korthållare i miniformat

Summa: -1

Favoritjeansen fick till sist sin begravning. Jag tycks alltid lyckas få slitskador på insidan av låren av jeansen och eftersom jag lagat flera par jeans med samma skada vet jag att det är lönlöst, de går bara sönder igen och igen och igen. Böckerna var kanske inget nödvändigt köp, men alla tre var i superfint skick och kostade runt en tia stycket som gick till välgörenhet, så why not när jag behöver färdlektyr.

* * *

Det har känts lite våraktigt i Londonluften i veckan. Idag skymtade jag några krokusar. Ser inte riktigt fram emot det svenska kalla, snöiga och blåsiga vädret. Ser dock fram emot att träffa vänner och äta semlor nästa vecka! På tal om semlor måste jag tipsa om Semmelmannens blogg som testar kvaliteten på Stockholms semelutbud. Även om jag inte kommer att åka till huvudstaden denna gång så är det väldigt underhållande att läsa recensionerna i sann Ture Sventon anda. Det är skillnad på semlor och semlor helt enkelt!

Kommentarer