Vad som verkade bättre i teorin...
Det kändes helt rimligt att nu, när semestern är så nära, sätta igång med ett större pusselprojekt. Det ösregnade ute och att städa golvbrunnen kändes mindre lockande. Med iläggsskivan i så skulle det ju gå att äta middag vid köksbordet även med ett pussel intill.
Två timmar senare är jag inte lika övertyga om att idén med 3000-bitarspussel är lika briljant. 3000 bitar är väldigt många bitar...
Förresten - vilken slags pusselläggare är ni? Börjar ni med kanterna eller med specifika motiv mitt i bilden?
Kommentarer